Internet zyskał ogromną popularność jeśli chodzi o prowadzenie biznesu, szczególnie dotyczy to coraz bardziej rozwijającego się handlu. Lecz zaplanowanie w odpowiedni sposób działań nie jest łatwe biorąc pod uwagę konkurencję, z takich też powodów są do tego potrzebne odpowiednie dane. A te najlepiej uzyskać z rozmaitych narzędzi analitycznych, w wśród których od wielu lat najpopularniejsze jest google analytics. W ostatnim czasie udostępniona została zupełnie nowa odsłona tego narzędzia, opierająca się na całkowicie nowym podejściu i dająca możliwości, jakie jeszcze nie były znane.
Użytkownicy przyzwyczajeni do wcześniejszej wersji zapewne mogą być zaskoczone już po zobaczeniu panelu do administracji, który gruntownie przebudowano. Dużo istniejących analiz zostało wyłączonych lub przeniesionych w inne miejsce, a w zamian jest kilka nowych. Ale jeszcze więcej zmian jest jeśli chodzi o podejście do analizowanych danych. Google analytics 4 dla sklepu zamiast odsłon używa zdarzeń, co daje dużo więcej niezależności, a jednocześnie umożliwia śledzenie na różnych urządzeniach i platformach. Co istotne, będzie to dotyczyło zarówno zwykłych stron internetowych, jak również aplikacji, które coraz powszechniej są używane. Tym sposobem każdy z użytkowników może być całościowo analizowany bez względu na to, gdzie się loguje i na jakim urządzeniu, co daje nieporównywalne możliwości dla specjalistów zajmujących się marketingiem i promocją.
Dużą pomocą dla wielu właścicieli sklepów jest również prognozowanie zachowań użytkowników, można oszacować przykładowo prawdopodobieństwa zakupu i odejścia, i w nawiązaniu do tego grupować klientów. W związku z tym że to narzędzie jest zupełnie nowe i niezależne od starego, to niezbędne będzie jego uruchomienie i wdrożenie. Jeżeli kogoś interesować będzie google analytics 4, to jeżeli dysponuje odpowiednią wiedzą, to zająć się tym może sam. Szczególnie że wiadomości w tym temacie nie brakuje, dużo ciekawych można na przykład znaleźć w serwisie https://clickflow.pl/.
+Tekst Sponsorowany+